BikeValley // Management Assistant

BikeValley, met zetel in Paal, is een volwaardige incubator voor de fietsindustrie. Bikevalley mikt erop om 25 startups of spinoffs in deze industrie nationaal en internationaal te ondersteunen en te huisvesten.

Versterkt door de rijke Belgische wielergeschiedenis en omgeven door topbedrijven in het fietsgebeuren, zoals Bioracer, Ridley, Lazer en Voxdale, vinden bedrijven in BikeVille een ideale incubatieruimte om hun groeiplannen te verwezenlijken. Bovendien herbergt het gebouw in Paal ook een state-of-the-art windtunnel die een onschatbare toegevoegde waarde kan leveren bij de ontwikkeling van hun product.

De internationale aantrekking van de windtunnel kan eveneens gebruikt worden om de producten en diensten van de gevestigde bedrijven in de kijker te zetten bij de bezoekers en gebruikers ervan.

Om ons team te versterken zoeken we momenteel een (m/v): Management Assistant

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Office management

  • Als eerste aanspreekpunt ontvang je bezoekers, klanten en leveranciers aan het onthaal van Bikeville.

  • Je bent verantwoordelijk voor de verhuur en de catering van de vergaderzalen aan externen

  • Beheer van binnenkomende en buitengaande post en e-mail

  • Agendabeheer

  • Administratieve ondersteuning bij projectrapportering en bij de voorbereidingen van de Raden van Bestuur

  • Klassementbeheer van documenten en bestanden

  • Stockbeheer en aankoop van materiaal

  • Je coördineert en handhaaft efficiënte kantoorprocedures

  • Je staat in voor het voorbereidend boekhoudkundig werk (facturatie, betalingen, rapportering, …)

Facility management

  • Je bent verantwoordelijk voor de praktische organisatie  van het facilitair beheer in samenwerking met de facility manager van de groep

  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van het gebouw en de opvolging van het poetsteam en je volgt de onderhoudscontracten op.

  • Je biedt ondersteuning bij allerhande events, seminaries, …

  • Je helpt in het beheer van website, social media, nieuwsbrief, ...

Wat zoeken wij? 

  • Jouw opleiding situeert zich o.a. op vlak van Professionele bachelor bedrijfsmanagement / office management of gelijkwaardig door ervaring

  • Je hebt reeds een eerste ervaring als management assistant opgebouwd

  • Administratief en cijfermatig werk

  • Een basiskennis van boekhouding en HR is gewenst

  • Je durft zelfstandig te werken, neemt initiatief en bent ondernemend  

  • Je bent communicatief, creatief, sociaal en enthousiast.

  • Je hebt een vlotte pen en weet een boodschap duidelijk over te brengen aan het doelpubliek

  • Je hebt een sterke ervaring met applicaties zoals Outlook en het MS Office pakket. Je bent bereid om je te verdiepen in andere IT-toepassingen zoals CRM, websitebeheer,…

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, Engels en Frans

  • Je bent ondernemend: als je ergens problemen ziet, kaart je deze aan of stel je voor om hiervoor een oplossing te zoeken

  • Je bent een vlotte communicator, bent gemakkelijk aanspreekbaar maar weet tegelijk met de nodige discretie om te gaan met informatie

  • Lokale verankering is een voordeel

Wat bieden wij?

  • Een boeiende en afwisselende job in een groeiende en bijzonder aangename werkomgeving

  • Je bevindt je tussen de ondernemers en innovators die de bouwstenen leggen voor de economie van morgen.

  • Een vast voltijds bediendencontract van onbepaalde duur en een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering

Locatie

BikeValley
Tervantstraat 2b
3583 Beringen

Interesse?

Stuur jouw motivatie en CV naar jobs@lrm.be

Send mail!

 

Accell Group // Medewerker binnendienst België

Accell Group N.V. is een sterke, ambitieuze organisatie en richt zich internationaal op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen & accessoires. De onderneming heeft marktleidende posities in Nederland, België, Duitsland, Italië, Frankrijk, Finland, Turkije, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. In Europa is Accell Group marktleider in fietsen gemeten in omzet.

Accell Nederland B.V. maakt onderdeel uit van Accell Group N.V. en is gevestigd in Apeldoorn en Heerenveen. Accell Nederland B.V. ontwikkelt, produceert en vermarkt fietsen en onderdelen onder de merknamen Batavus/Juncker Bike Parts/Koga/Loekie/Sparta/Van Nicholas en XLC.

Wegens wijziging van functie van één van onze medewerkers is een vacature ontstaan op de afdeling Verkoop Binnendienst (Juncker Bike Parts) in Apeldoorn en zijn wij op zoek naar een MEDEWERKER BINNENDIENST BELGIË (M/V)

Algemeen

Als medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor de vakhandel, bewaak je het ordertraject en voer je verkoopacties uit. Je werkt daarbij samen met een enthousiast team in Nederland en je rapporteert rechtstreeks aan de teamleider Techniek. Het betreft een fulltime functie van 38 uur per week. Standplaats is Beringen (Bike Valley), 2 dagen per maand zal je werkzaam zijn in Apeldoorn of Heerenveen.

Wat zijn je werkzaamheden?

  • In ons dynamische bedrijf ben je als medewerker binnendienst onder andere verantwoordelijk voor: Een correcte afhandeling van klantvragen, zowel per mail, chat als telefoon
  • Het adviseren van klanten
  • Actieve verkoop (Inbound bellen)
  • Commerciële kansen zien en benutten (Outbound bellen)
  • Orders invoeren en offertes maken
  • Ondersteuning van de buitendienst
  • Uitvoeren van verschillende algemene binnendienstwerkzaamheden
  • Daarnaast ben je inzetbaar voor consumentenbeurzen en dealershows (eventueel in het weekend)

Wat zoeken wij?

  • Een vlotte vrouw of man die affiniteit heeft met fietsen (race en/of mountainbike) en die:
  • Minimaal hoge school niveau heeft
  • Perfect tweetalig (Nederlands/Frans)
  • Ervaring heeft in sales, bij voorkeur in de tweewielerbranche
  • Het Microsoft Office pakket (Word, Excel) goed beheerst
  • Klantgericht en vriendelijk is
  • Ervaring heeft met bestelprogramma’s (is een pré)
  • Geen 9-5 mentaliteit
  • Administratief nauwkeurig

Wat bieden wij?

Een afwisselende en georiënteerde binnendienstfunctie bij een van de grootste fabrikanten in de Benelux van fietsen, fietsonderdelen en accessoires.

Ben jij onze nieuwe collega?

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je bereid veel productkennis op te doen in een korte tijd? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Je kunt je sollicitatie met CV mailen aan sollicitatie@accell.nl. Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Judith van Langen, Head of Service, telefoonnummer 06-1369897

Locatie

Tervantstraat 2b
3583 Beringen
België

Send mail!

Beltaste // Marketeer

Marketing is je passie? Je opvallende communicatieve en ‘digital’ talenten wil je graag inzetten binnen een Marketing afdeling? En bovenop dit alles wil je bijdragen tot de ontwikkeling van een creatief en innovatief marketingbeleid binnen een top voedingsbedrijf?

Driemaal check? Dan ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging binnen de marketingafdeling van Beltaste.

Wat zijn je werkzaamheden?

    Jouw opdracht Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke ondersteuning en de praktische uitvoering van alle marketing- en communicatie- activiteiten m.b.t. de producten die door Beltaste/vanreusel op de markt gebracht worden. Hiernaast werk je mee aan de ontwikkeling van een Beltaste corporate identity en zorg je voor de correcte communicatie inzake alle boodschappen, publicaties en campagnes, zowel online als offline.

    Wat zoeken wij?

    • Je hebt minimaal een bachelor Marketing en hebt reeds 3 jaar aantoonbare ervaring.

    • Je bent een vlotte communicator mondeling als schriftelijk.

    •  Je hebt een goede markt- en productkennis.

    • Gepassioneerd door Marketing en hebt affiniteit met (nieuwe) sociale media.

    • Je beheerst het Nederlands, Frans en Engels
    • Office pakketten (Word, Excel, PowerPoint..) kennen weinig geheimen voor je

    Wat bieden wij?

    Je krijgt de kans om mee te werken aan de uitbouw en vormgeving van een futureproof marketingbeleid. En vooral je krijgt ruimte om mee te groeien in een ambitieuze Limburgse KMO. Je rapporteert aan de NPD/Marketing Manager. Toffe collega’s en een fijne collegiale sfeer zitten mee in het pakket!

    Interesse?

    Ben jij helemaal gepassioneerd door marketing en lijkt deze positie binnen Beltaste je op het lijf geschreven? Bezorg ons dan razendsnel je CV en motivatiebrief via: inge@beltaste.be

    Send mail!